Uusi avoin keskusteluryhmä

Aarteita pimeyden kätköstä kirjastani maistiaisia - Aarteista

Aarre on tutkia alkutekstejä. Kuten sana kurittaa  saa paremmaan sisällön. Sitä jota Herra rakastaa ja johon Hän on tyytyväinen sitä Hän kouluttaa,ohjaa,opettaa,korjaa ja muovaa. Näin Hän tekee jokaiselle pojalleen ja tyttärelleen jonka Hän on vastaanottanut eli ottanut itselleen. Uskoon tullessa Jumala on tunnistanut sinut pojakseen ja tyttärekseen, Hänelle kuuluvaksi. Jos kestämme sen koulutuksen johon Jumala meidät kutsuu, niin sen kautta meistä tulee Hänen poikiaan ja tyttäriään sekä perillisiä Kristuksessa. Jos emme kulje juoksua ja koulua jonka Jumala on valmistanut, emme voi olla Hänelle otollisia emmekä peri samoja siunauksia Kristuksessa. Nämä aarteet oli Hebrealaiskirjeestä joka on liian usein “hebreaa”. Kirjeen sanoma on puhdasta kultaa ja viisautta ja sen on iankaikkinen. Näin voimme korvata sanan kurittaa sillä, mikä edustaa alkutekstiä ja oikeaaa kuvaa Jumalan rakkaudesta ja huolenpidosta. Sitä, jota Herra rakastaa ja johon Hän on tyytyväinen, sitä Hän kouluttaa, ohjaa,opettaa, korjaa ja muovaa.
Aarre on ilmestystieto Raamatusta ja elävä yhteys elävään Jumalaan.
Tässä yksi tervehdys Jumalalta: “Muistatko mitä tein Nooan päivinä? Poistin sen mikä on syntiä ja saastaa. Poistin ne, jotka eivät suostuneet saveksi. Poistin sen saven joka sanoi Luojalle: ”Älä Sinä minua neuvo; osaan kyllä itsekin”. Ette jättäneet Minulle vaihtoehtoja. Siksi Minun tuli puhdistaa ihmisten ja eläinten dna ja  sydän ja luoda heihin uusi puhdas ja terve mieli ja rakkaus. Lähestykää Minua niin minä lähestyn teitä. Tässäkin ajassa Minun omani eivät kuuntele Minua. He eivät uskalla kuunnella miten asiat ovat. Te kyllä rukoilette ja neuvotte miten Jumalan pitäisi poistaa kaikki pahuus ja hakea teidät kotiin ja nostaa tuuliin ja pilviin. Oletteko te itse lähestyneet Jumalaa ja kysyneet mitä teidän pitäisi tehdä? Oletteko edes kysyneet mikä on Jumalan suunnitelma? Ei teitä ole kiinnostanut asioiden oikea laita. Vain muutamat Jumalan nasiirit ja profeetat tietävät totuudet mutta heitä te ette kuuntele.

Mihin teitä vielä pitää lyödä, jotta pysähdytte,kuuntelette ja tottelette? Olisiko teidän aika olla hiljaa ja kuunnella mitä Minä teille puhun? Te synnytätte vain tuulta koska Minä en ole johtamassa teidän tekojanne. Teillä on vaan niin suuri tarve puhua ja toimia ja olla ahkeria. Näin olette heittäneet pois luotanne ne, joille Minä puhun. Näin olette vieneet ihmiskunnan samaan tienristeykseen mikä oli Nooan päivinä. Teille on ilmoitettu, että Ihmisen pojan päivät ovat kuten Nooan päivät. Teiltä pyydettiin vain keskinäistä rakkautta ja elävää yhteyttä Minuun. Tämänkin te olette laiminlyöneet. Juoksemalla Minua pakoon saatatte koko ihmiskunnan suureen vaaraan. Ettekö näe ettei mikään liha ei kestä ellei niitä päiviä jouduteta? Ette ole lukeneet Raamatusta: “te voitte jouduttaa Ihmisen pojan paluuta”. Jos kerran Minä vastaan Yljän tulemisesta,millä oikeudella morsian unohtaa itsensä ja palaa oksennukselleen? Ota ristisi ja käy ja tee täyttä totta siitä mitä Olen henkeesi puhunut. Ei ole aika olla joutilas ja nukkua. “ Tämän sisältöisen aarteen Jumala laski henkeeni. Ota se mikä sinulle osui nyt ja toimi sen mukaan.